اردو لغت

رمد الشواء لفظ کے معنی اور ترجمہ / Meaning In Urdu

اردو میں ”رمد الشواء“ لفظ کے معنی اور ترجمہ

سوال:اردو میں ”رمد الشواء“ لفظ کے معنی اور ترجمہ کیا ہے؟

عربی لفظ اردو معنی
رمد الشواء بکری کے بچہ کو انگاروں پر سینکنا (2) راکھ ( بھوبھل ) میں دبانا ۔ کہاوت ہے : شوی اخوک حتی اذا أنضج رمد : تمہارے بھائی نے ( گوشت کی ) بھنائی کی جب وہ پک گیا تو اسے راکھ میں ڈال دیا ۔ ایسے شخص کے بارہ میں بولا جاتا ہے جو کئے کرائے کام کو غارت کر دیتا ہو ۔

جواب:  رمد الشواء عربی زبان کا لفظ ہے۔ انٹر نیٹ پر اس کے مختلف معنی / مطلب / مفہوم موجود ہیں، جن میں سے بعض غلط بھی ہیں۔ در حقیقت اس  لفظ کا درست اردو معنی ”بکری کے بچہ کو انگاروں پر سینکنا (2) راکھ ( بھوبھل ) میں دبانا ۔ کہاوت ہے : شوی اخوک حتی اذا أنضج رمد : تمہارے بھائی نے ( گوشت کی ) بھنائی کی جب وہ پک گیا تو اسے راکھ میں ڈال دیا ۔ ایسے شخص کے بارہ میں بولا جاتا ہے جو کئے کرائے کام کو غارت کر دیتا ہو ۔“ ہے۔ اس کے ٹھیک اور مستند ہونے وجہ یہ ہے کہ یہ معنی مشہور عربی / اردو لغت ”قاموس الوحید“ سے لیا گیا ہے۔ نیچے کتاب کا مکمل حوالہ بھی موجود ہے۔

Question: What is the Correct meaning in Urdu of "رمد الشواء"?

Answer: The correct translation of this word into Urdu is بکری کے بچہ کو انگاروں پر سینکنا (2) راکھ ( بھوبھل ) میں دبانا ۔ کہاوت ہے : شوی اخوک حتی اذا أنضج رمد : تمہارے بھائی نے ( گوشت کی ) بھنائی کی جب وہ پک گیا تو اسے راکھ میں ڈال دیا ۔ ایسے شخص کے بارہ میں بولا جاتا ہے جو کئے کرائے کام کو غارت کر دیتا ہو ۔

 رمد الشواء کے اردو ترجمہ کا مکمل حوالہ:

محقیقین، مصنفین، محریرین اور تحقیقی مقالات لکھنے والوں کو اکثر عربی لفظ کے اردو ترجمہ کا لکھنے کے لئے کتاب کے مکمل حوالے کی ضرورت پڑتی ہے۔ ان کی آسانی کے لئے مکمل تفصیلی حوالہ بھی دیا جا رہا ہے۔

کتاب کا نام:     قاموس الوحید

صفحہ نمبر:    668

ناشر:             ادارہ اسلامیات

مطبوع:        لاہور، پاکستان

سن اشاعت:   جون 2001ء

اس سے  ملتے جلتے مترادف الفاظ:

ہماری ویب سائٹ میں اس سے ملتے جلتے کئی عربی الفاظ کے اردو معنی موجود ہیں۔ اوپر دئیے گئے سرچ بٹن پر کلک کریں اور اپنا مطلوبہ لفظ لکھ کر تلاش کریں۔

غلطی کی اصلاح:

اوپر موجود عربی لفظ رمد الشواء کے اردو ترجمہ یا حوالہ میں کسی بھی قسم کی کوئی غلطی نظر آئے تو کمینٹ سیکشن (تبصرہ) میں ضرور بتائیں۔ ان شاء اللہ اسے جلد از جلد ٹھیک کرنے کی کوشش کی جائے گی۔

حوالہ جات:
قاموس الوحید

متعلقہ مضامین

Leave a Reply

Back to top button