اردو لغت

الرکزۃ لفظ کے معنی اور ترجمہ / Meaning In Urdu

اردو میں ”الرکزۃ“ لفظ کے معنی اور ترجمہ

سوال:اردو میں ”الرکزۃ“ لفظ کے معنی اور ترجمہ کیا ہے؟

عربی لفظ اردو معنی
الرکزۃ ایک ذخیرہ یا ایک خزانہ ، رکاز واحد (2) کھجور کا درخت جو دوسرے درخت کی جڑ میں پیدا ہو پھر اسے الگ کر کے دوسری جگہ لگایا جائے (3) عقل کی پختگی ، دانائی ۔ کہتے ہیں : مارأیت له رکزۃ او رکزۃ عقل : میں نے محسوس کیا کہ اس میں عقل کی پختگی نہیں ہے ۔اس کی جمع : رکز ورکاز ۔

جواب:  الرکزۃ عربی زبان کا لفظ ہے۔ انٹر نیٹ پر اس کے مختلف معنی / مطلب / مفہوم موجود ہیں، جن میں سے بعض غلط بھی ہیں۔ در حقیقت اس  لفظ کا درست اردو معنی ”ایک ذخیرہ یا ایک خزانہ ، رکاز واحد (2) کھجور کا درخت جو دوسرے درخت کی جڑ میں پیدا ہو پھر اسے الگ کر کے دوسری جگہ لگایا جائے (3) عقل کی پختگی ، دانائی ۔ کہتے ہیں : مارأیت له رکزۃ او رکزۃ عقل : میں نے محسوس کیا کہ اس میں عقل کی پختگی نہیں ہے ۔اس کی جمع : رکز ورکاز ۔“ ہے۔ اس کے ٹھیک اور مستند ہونے وجہ یہ ہے کہ یہ معنی مشہور عربی / اردو لغت ”قاموس الوحید“ سے لیا گیا ہے۔ نیچے کتاب کا مکمل حوالہ بھی موجود ہے۔

Question: What is the Correct meaning in Urdu of "الرکزۃ"?

Answer: The correct translation of this word into Urdu is ایک ذخیرہ یا ایک خزانہ ، رکاز واحد (2) کھجور کا درخت جو دوسرے درخت کی جڑ میں پیدا ہو پھر اسے الگ کر کے دوسری جگہ لگایا جائے (3) عقل کی پختگی ، دانائی ۔ کہتے ہیں : مارأیت له رکزۃ او رکزۃ عقل : میں نے محسوس کیا کہ اس میں عقل کی پختگی نہیں ہے ۔اس کی جمع : رکز ورکاز ۔

 الرکزۃ کے اردو ترجمہ کا مکمل حوالہ:

محقیقین، مصنفین، محریرین اور تحقیقی مقالات لکھنے والوں کو اکثر عربی لفظ کے اردو ترجمہ کا لکھنے کے لئے کتاب کے مکمل حوالے کی ضرورت پڑتی ہے۔ ان کی آسانی کے لئے مکمل تفصیلی حوالہ بھی دیا جا رہا ہے۔

کتاب کا نام:     قاموس الوحید

صفحہ نمبر:    663

ناشر:             ادارہ اسلامیات

مطبوع:        لاہور، پاکستان

سن اشاعت:   جون 2001ء

اس سے  ملتے جلتے مترادف الفاظ:

ہماری ویب سائٹ میں اس سے ملتے جلتے کئی عربی الفاظ کے اردو معنی موجود ہیں۔ اوپر دئیے گئے سرچ بٹن پر کلک کریں اور اپنا مطلوبہ لفظ لکھ کر تلاش کریں۔

غلطی کی اصلاح:

اوپر موجود عربی لفظ الرکزۃ کے اردو ترجمہ یا حوالہ میں کسی بھی قسم کی کوئی غلطی نظر آئے تو کمینٹ سیکشن (تبصرہ) میں ضرور بتائیں۔ ان شاء اللہ اسے جلد از جلد ٹھیک کرنے کی کوشش کی جائے گی۔

حوالہ جات:
قاموس الوحید

متعلقہ مضامین

Leave a Reply

Back to top button